Samenwerking Vriendenloterij steun KBO belangenvereniging voor Senioren

Voor deelnemers die al meespelen in de VriendenLoterij is het mogelijk om het goede doel van hun lot over te zetten naar Katholieke Belangenvereniging voor Senioren. 40% van een lot gaat naar het goede doel.

Deelnemers die dit doen kunnen dat zelf terugzien, als ze kijken naar www.vriendenloterij.nl en dan zich registreren, eenmaal dat gedaan dan kunnen ze naar hun eigen “mijn VriendenLoterij”, helemaal naar beneden scrollen ziet men met hoeveel loten men speelt, hoeveel gespaarde punten en er staat dat indien aangemeld voor welke partner ze meespelen om te steunen. Daar staat dan Katholieke Belangenvereniging voor Senioren.

Hoe kan men dat doen? Deelnemers kunnen bellen naar 088 020 1020, de  unieke registratiecode is 21353 doorgeven (ook wel benicode genoemd) en zeggen: ik wil graag dat mijn 40% afdracht naar de Katholieke Belangenvereniging voor Senioren gaat.