Ledenvoordeel

Link naar site met ledenvoordeel

In samenwerking met de bonden van Senioren Netwerk Nederland kunnen leden via de website www.onsledenvoordeel.nl profiteren van interessante aanbiedingen en voordelen. Ter promotie en ledenwerving kunnen afdelingen gebruik maken van een hiervoor gemaakte folder. Mocht uw afdeling hier belangstelling voor hebben, neem dan contact met ons op via de mail info@kbo-overijssel.nl

Heel veel voordeel!

Voor de prijs van een kopje koffie per maand biedt de KBO heel veel voordeel!

• 11x per jaar het boeiende ledenmagazine Ons Overijssel met boeiende verhalen en reportages, provinciaal en landelijk, ook uit Overijssel!
  • Voordelig verzekerd voor zorg en goedkopere energie.
  • Waardevolle ondersteuning van belastinginvullers.
  • Daarnaast zijn er diverse overleggen waar voordelen voor onze leden uitkomen waarover in de tweede helft van dit jaar over gecommuniceerd gaat worden.  Het eerste voordeel:

Webshop

Via onze webshop Ons ledenvoordeel profiteert u van de meest uiteenlopende aanbiedingen: van een mobiliteitstrainer tot batterijen voor uw hoorapparaat, en van voordelig bellen tot leuke uitjes. Bent u niet thuis op internet? In ons ledenmagazine ‘Ons’ staan maandelijks mooie aanbiedingen, en telefonisch bestellen kan ook!  Klik op ledenvoordeel.

Klik op: Ik word lid van de KBO!